Topp 5 romantiska

Vi fortsätter med "Topp 5", det var kul :D Hoppas ni tycker det också!
 
Nu tänkte jag lista mina topp 5 mest romantiska scener i OTH! Även om det är svårt att välja bara 5... :P

1. Lucas och Peytons bröllop. Jag älskar det! :D
2. När Lucas, efter att han kysst Peyton på state championship matchen i säsong 4, är på Karen's café och säger till Haley "Hales, have you met my girlfriend Peyton?". Så gulligt :D
3. När Julian kommer med flygbiljetter till Brooke och vill att hon OCH Sam ska följa med till Los Angeles... Jag älskar att han förändrades så mycket att han ville ha med Brookes fosterdotter. Så var han nog inte när han dejtade Peyton kan jag tänka mig.
4. Nathan och Haleys första kyss när Nathan säger "I wanna be somebody who's good enough to be seen with you" och efter att Haley börjat svara så kysser han henne...
5. Peyton och Jakes första kyss. Så underbar. :D



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0