Zero is not a size

Såklart har ni rätt, den här bilden hör också till det jag skrev om världsproblem som OTH tar upp:



Jag älskar att OTH blandar humor med allvar. Jag pratade faktiskt om det med en idag. Hon sa att OTH är ju så mycket djupare än andra serier, och det är ju verkligen så. Nästan alla avsnitt har en viktig mening på ett eller annat sätt.

Family Guy har gjort en parodi på OTH (kolla här: http://www.youtube.com/watch?v=zZauBnGyKE4). Jag tyckte, trots att det är uppenbart att de inte förstår att OTH är mycket bättre än många andra tonårsserier, att den var rätt kul... ;D Att de fokuserar på tonårsproblem i säsong 1-4 är väl ganska uppenbart då det är tonåringar som är huvudpersonerna, men skaparna till Family Guy verkar bland annat ha missat school shooting avsnittet (som tar upp viktiga problem!!)... :P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0