Ashley - Gåtan är löst :D

Först och främst: Dagens avsnitt som just slutade var sååå bra. Jag satt och skrattade under nästan varenda scen (de som skulle vara roliga). När Julian skulle ringa Nathan, Clay och de andra för att bjuda in dem till pokerkvällen var jag tvungen att sätta ned min tekopp för att jag skrattade så mycket.

"J... J-man..."
"Hey little man, I heard you found a frog!"
hahaha...

Hur som helst, det var inte det jag skulle skriva om. Skriver en resumé på avsnittet imorgon. :D

Det jag skulle skriva om var att Emma har löst gåtan "Vem är Ashley?" som Liza skrev och frågade mig om tidigare!

Kolla HÄR och spola fram lite så ser du att Ashley är hon som först bråkar med Bevin och sedan skriver på tavlan när de väljer killar.


Tack Emma!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0