Haleys roliga scener: Säsong 7

Haley har alltid varit kaxig, sarkastisk och kommit med roliga kommentarer, men särskilt i säsong 7 tycker jag.



Ett av mina favoritavsnitt av One Tree Hill är avsnitt 8, säsong 7. Jag absolut älskar scenen när Haley, Brooke och Quinn sitter i soffan, höga på brownies och ser tv. Haley (och Brooke) är så roliga i det avsnittet, och Joy (som spelar Haley) fokuserar verkligen på att göra det bra när hon skådespelar vilket märks i det avsnittet. :D

En annan rolig scen är när hon imiterar Lucas och Peyton i avsnitt 2, säsong 7. Jag skrattar varenda gång hon imiterar Lucas, så himla likt!

Ett annat roligt avsnitt som Haley är rolig i är avsnitt 14, säsong 7. Det är avsnittet när Taylor och David flyttar in och ska laga mat till resten av familjen. Haley vill ju inte det och beter sig lite... galet?

Här är scenerna (klicka på länkarna):

7x08

7x02

7x14

Kommentarer
Sara

Hej:d

Vet du vem chad michael murrays fästmö är?

Står att hon varit chearleeder i oth, men vem :D?

2011-02-21 19:42:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0