Hoppet mellan s4 och s5

För mig tog det inte så lång tid att vänja sig vid hoppet på 4 år som de gjorde i början på säsong 5, jag gillade det. Det var lite synd att inte få se collegetiden, hur Lucas och Peyton verkligen gled isär och att inte få se hur de tappade kontakten med många av deras high school vänner, men jag tyckte de hoppade bra in i handlingen i säsong 5.





Peyton kom tillbaka till Tree Hill och genast ville hon ha Lucas tillbaka, Brooke hade sitt klädbolag och vi fick träffa Victoria Davis. Vi fick också se Nathan handskas med att hamna i rullstol och inte få spela basket och vi fick träffa Jamie. Att de satte in tillbaka blickar var bra (även om jag inte gillade Peytons utseende i tillbakablickarna, det var inte "hon" tyckte jag...).

Vad tyckte du om 4 års-hoppet?

Kommentarer
Johanna

Förresten har du sett att Bethany Joy Galeotti har fått en dotter som heter Maria? :)

2011-02-23 21:48:01
flickaneemeliie

har bethany joy fått en dotter?:O såg JOHANNAS kommentar ovanför mig



Är Jackson Brudage Bethany Joy galeottis son på riktigt?

2011-02-23 22:13:38
http://flickaneemeliie.blogg.se/
flickaneemeliie

har bethany joy fått en dotter?:O såg JOHANNAS kommentar ovanför mig



Är Jackson Brudage Bethany Joy galeottis son på riktigt?

2011-02-23 22:14:06
http://flickaneemeliie.blogg.se/
Emma

Haha, ja Peytons peruk eller vad det är ser ju hur fejk ut som helst. Hatar de tillbaka-blickarna eftersom hon ser helt annorlunda ut.

Men jag gillade hoppet också. Gav dem mer saker att arbeta med. Alla hade ett bagage så att säga :)

2011-02-23 23:21:57
http://www.premma.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0