Lucas och Lindsay

Gillade du Lucas och Lindsay?

Det gjorde inte jag, men jag tror att det var mest för att man inte fick se hur de blev tillsammans (mer än en kort tillbakablick). Man hade inte fått följa deras förhållande från början och lära känna Lindsay.

Jag minns att jag frågade en bekant en gång vad hon tyckte om Lindsay (hon ser/såg också OTH), och hon svarade "Hon ska inte komma in i One Tree Hill och tro att hon är något!" haha. Det var ungefär så jag kände, men mest att hon liksom var för mogen, vuxen och självständig för Lucas. Till skillnad från Peyton behövde Lucas aldrig rädda henne, Lindsay räddar sig själv. Om ni förstår vad jag menar? Jag såg inte den romantiska kemin mellan dem... Men de hade fans, så förmodligen fanns det något jag inte såg. Och nog delade de några bra scener. :)








Glöm inte att skriva på för att öka chansen för en säsong 9 i One Tree Hill:
http://www.thepetitionsite.com/2/one-tree-hill-season-9/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0