Mia/Chase och Brooke/Chase

Jag måste säga att jag hejar på Mia och Chase och vill att Alex ska hitta en stabil man som älskar henne. Mia och Chase är såå söta, och Mia är en stor favorit hos mig. Bra låtar, härlig människa, bra vän... Dessutom gillar jag hur Mia och Chase startade sitt förhållande, då hon lärde honom göra drinkar (kanske hon är skulden till att hans drinkar tydligen smakar pyton? ;)), och deras första dejt och kyss var så bra.

Jag var också ett stort fan av Brooke och Chase, och skulle faktiskt inte misstycka om de fick ihop det igen. Jag gillar dem, och de hade också en bra start i sitt förhållande. Chase fick se Brookes goda sida och han fick henne att öppna upp sig och på allvar tycka om en kille igen efter Lucas. Jag tycker deras förhållande var underskattat och skulle ha önskat att de fokuserar mer på att de faktiskt har haft ett förhållande i OTH och att man fick se dem ha mer scener tillsammans igen.

   

    


Glöm inte att skriva på för att öka chansen för en säsong 9 i One Tree Hill:
http://www.thepetitionsite.com/2/one-tree-hill-season-9/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0