Osynliga familjemedlemmar

Det är ganska många familjemedlemmar som vi tittare aldrig har sett i OTH...


Clays mamma fick vi höra talas om i avsnitt 1, säsong 7, men inte efter det. Pappan har vi aldrig fått se, och vi vet väl inte något mer om familjen?
 


Alex familj har vi inte hört mycket om heller. Hon pratar mest om hennes bästa vän Kimmy (som jag vill se!! :D)



Haley, Quinn och Taylor har bröder (det sa Nathan och Haley i den här scenen), men de har vi aldrig sett. Hon har även en tredje syster som heter Vivianne.



Brookes pappa har vi inte fått se.





Vilken familjemedlem vill ni helst se?

Kommentarer
Emelie

Jag skulle vilja se Brookes pappa och haleys syster och bröder mest =) det skulle vara super kul!!

2011-02-17 15:33:39
Ida

Jag har för mig att när Nathan frågar om Haleys hand att Haleys pappa också är där. Men sen när hennes mamma dör så säger dem ju att pappan har varit död i några år, men det var väl aldrig med i serien?

2011-02-17 17:06:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0