Resumé 8x08

Gårdagens avsnitt - Lika bra som OTH alltid är. :D
Underbart. Sorgligt, känslosamt, roligt, mysigt...

Tyckte så synd om Brooke när hon lämnade bort CoB, men det var så bra gjort av henne. Att hon vågade göra det rätta, och ge tillbaka investerarna sina pengar, var så bra gjort av henne. Tur att hon har Julian vid sin sida som kan stötta henne och finnas där. Citatet om lycka, som jag hade upp här i bloggen igår, var så vackert och tänkvärt. När Brooke bråkade med Silvia, det måste jag säga var en bra scen ändå. Det visade Brookes känslor och inte bara ledsamhet utan även ilska över att ha förlorat det hon ägde.



På tal om vemodighet och att lämna det man älskar: Nathan. Hans scener med Troy var en av de få sportrelaterade grejer som faktiskt jag tyckte om. Den scenen när Troy gick med i NFL slutligen var så bra, och jag fick tårar i ögonen av Nathans tal. Yes, it was a good speech. haha. Att de träffade Tony Gonzalez var coolt för dem.

Scenerna med Jamies tandställning var underbart. Så himla roliga scener med Haley och alla hennes utklädningar... :P Tänderna och glasögonen, så kul. haha.



Clays kamp med sin hand var bra i avsnittet. Jag ÄLSKADE scenen där han sa "Suck it, soup!". Jag skrattade HÖGT. haha. Sedan då han gick till Will's grav, det var såå bra...

Jag har faktiskt minnen kring 3 av avsnitten från Wilmington:
- Först och främst, scenen med vattenballongen. Läs om då jag såg den här och se video här.

- Jag såg också när de spelade in scenen med Jamie och Madison, när hon ser att han har fått en tandställning. Vi åkte dock bara förbi med bilen...

- Sist av allt: Scenerna när Clay och Nathan är utanför flygplatsen när Nathan ska till och kommer från Atlanta där han träffat Troy. Jag såg inte dem, men vi var där bara någon dag tidigare och hade letat och letat inspelning den dagen (vi hade till och med sett en av deras bilar köra åt det hållet men studion ligger i närheten så vi antog att den skulle dit). Så när vi träffade några andra fans berättade de att de hade sett inspelning där. Eftersom de inte hade vetat vad det handlade om (de hade ju inte hört dialogen i bilen) men hade hört Rob (som Clay) säga "you sexy bastard" som han gjorde hade de blivit lite förvånade... hahaha...


Glöm inte att skriva på för att öka chansen för en säsong 9 i One Tree Hill:
http://www.thepetitionsite.com/2/one-tree-hill-season-9/ 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0