Resumé avsnitt 8x05

Tack för svaren på frågan om vilken karaktär ni vill vara! :D Det var kul att läsa alla svar. Jag tänker som många av er på den frågan. Jag skulle vilja vara en snäll, stark och varmhjärtad person. Brooke kanske? Möjligen någon blandning mellan alla tjejer i serien, haha.

Nu kommer resumén från söndagens avsnitt!

Först och främst: Julian och "handväskan" (hans "man bag"). Den scenen var rolig. :P Men det var en bra scen på så sätt att jag tror Nathan fick nya ögon för Nathan när han gav Jamie baseballhandsken. :-)

På tal om Nathan och vänskap: Han och CLAY! Scenen som han hade skjutit upp, enligt alla andra karaktärer (hehe), var så fin... Fick ordentliga tårar i ögonen. Clays förståelse och Nathans närapå frustration över att han var så förstående var underbar.

Den här scenen var fin men otroligt "cheesy":



Hade inte sjuksystrarna något bättre för sig än att applådera för Clay? haha. Och konfettin, var den nödvändig? Nåja, lite tårögd blev jag. hehe =)

Tillbaka till Julian och min favoritscen: Den med dokumentären om MOUTH! Mouth i det här avsnittet var det allra bästa enligt mig. Har försökt leta hans scener på youtube men har inte hittat dem. De var så himla roliga. Skrattade högt hela tiden! Magnumkondomerna, kostymen, backslicken och det faktum att han faktiskt tackade NEJ till jobbet som Chase erbjöd för att det skulle låta coolt. haha.

Presskonferenserna i slutet var verkligen jättefina, och ni som läste min blogg i förrgår vet nog att jag älskar scenen med Brooke och Haley på CoB (och det faktum att de pratar om en scen från förr!).
Allt som både Brooke och Nathan sa i presskonferenserna var så vackert och tänkvärt.





Brookes scener med Victoria i fängelse, de var inte direkt ROLIGA att se på, men jag är glad att Brooke "bet tillbaka" mot slutet. Hoppas de blir sams igen, jag gillar när Victoria är snäll (för det är hon innerst inne, det tror jag verkligen!)

Kommentarer
Sofia

Hallo, vilket avsnitt är det som går på tv :O

Jag har inte kanal 5 vilket gör att jag inte kan kolla. Men vilket är det? :)

2011-02-08 05:37:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0