Säsong 1

Baserat på artiklen jag lade in på OTH-sajten tänkte jag skulle lägga in lite bilder från säsong 1. :)

Det hände mycket den säsongen, och utan mycket av det som hände hade det inte blivit samma OTH.
Lucas gick med i Ravens, träffade Brooke och var otrogen mot henne med Peyton, Haley träffade Nathan och hjälpte honom att bli en bättre människa, vi fick veta vad Keith betydde för Lucas och Karen, vad Deb och Nathan verkligen kände för Dan, Lucas och Nathan blev vänner tack vare Haley, Haley och Nathan förlovade sig m.m.









'













Kommentarer
Liza

Hejsan, jag har varit inne och kollat på wikipedia på olika roller. Då finns det någon som heter "Julianna Guill" som spelar Ashley. och jag har tänkt så mycket på det men jag vet inte vem det är och jag kommer inte ihåg någon som har varit med som heter Ashley. Vet du det?



kram Liza:)

2011-02-19 22:48:51
Tindra

Hejsan, jag undrar hur månaga "mail:er" du har till dem som är med i oth? :P

2011-02-19 22:50:03
Anonym

Hej (: Dem har många gånger nämnt typ " det vore bättre om vi inte lämnade "the cort" eller någonting" du kanske inte fattar vad jag menar men om du gör vet du det för jag har alltif undrat det! (:

2011-02-19 23:01:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0