Tutorgirl

Hej på er!
Jag satt idag och tänkte på Haley och hennes drivkraft att hjälpa människor, då hon i början var "tutorgirl". Man märker att hon har ett gott hjärta och älskar att hjälpa människor.

Jag älskar hennes replik då hon säger något i stil med "When I tutor someone, and they get it, and I see the light go on for them... I feel good, I feel worthy!".



Det visar verkligen att hon har drivkraften att hjälpa andra och får någonting själv utav att göra det. Det beundrar jag hos henne, och hoppas att jag är likadan. Haley har heller inte förändrats, hennes drivkraft fanns där i säsong ett som handledare på skolan och den finns där då hon jobbar på krislinjen i säsong åtta. Hon har jobbat på Karen's café, hjälpt till på Red Bedroom Records, fått Mia att tro på sig själv och bli artist, varit en stor del i att Lucas följde sitt hjärta i slutet av säsong 5, fått Brooke att starta Clothes over Bro's... m.m.

Vilken är din favoritstund av Haleys prestationer?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0