Alex Dupré

Nu har jag blivit lugnare, men jag är fortfarande jättelycklig! :D

Att få svar av Jana Kramer var så otroooligt kul :D Klicka HÄR om du inte har läst inlägget om det.

Därför tänkte jag tillägna detta inlägg Alex Dupré, Janas karaktär i OTH.












Alex har kommit med många roliga repliker i OTH tycker jag, men Jana gör också otroligt känslosamma scener ibland...

Här är två av mina favoritavsnitt med Alex Dupré:

Avsnitt 2, säsong 7 (klicka)
Eftersom jag själv sitter i rullstol tycker jag hennes kommentar i limousinen är helt otroligt rolig! :D Den om "cripples and like retarded people". De som är såå himla äckliga. ;P Scenerna på Clothes over Bro's är också jätteroliga! :D

Avsnitt 9, säsong 7 (klicka)
Jag tycker Jana är fruktansvärt BRA på att gråta på beställning. Jag hejade faktiskt lite på Alex och Julian första gången jag såg säsong 7... Jag gillade inte riktigt hur Brooke betedde sig, och så tycker jag om Alex och Julian. :P


Vad tycker du om Alex?


Kommentarer
flickaneemeliie

du sitter i rullstol för att du är rörelse hindrad va?



vad innebär det att vara rörelse hindrad?

2011-02-17 23:05:13
http://flickaneemeliie.blogg.se/
hej!

jag har en fråga , är du verkligen säker på att det är janas riktiga blogg och att det är hon på riktigt? vet du föresten några andra i serien som man kontakta på något sett på riktigt? :)

2011-02-18 17:11:19
treva

Jag tycker inte om henne. För tvärt emot dig så hoppades jag på Brooke men Alex typ försökte få julian även om hon inte kunde få honom och så är hon så dum mot mia hela tiden. MEn jag Alex har utvecklats mycket mer från i början av säsong 7 tils nu :)

kram

2011-02-19 22:39:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0