Wilmington...

Satt just och tittade igenom bilderna från Wilmington. Har så galet mycket bilder därifrån så jag märker alltid nya saker på bilderna! Jag tror jag kan ha sett Rachels första hus... Men det var nog bara First Citizens Bank (som visserligen ligger nära adressen där Rachels hus skulle ligga... haha. hmm... Ska klura lite mer på det där.) Kan också ha tagit kort inne på Brooke och Julians kyrka, men om det var den vet jag inte än... Ska kolla upp det också. :)

Missa nu inte avsnitt 7 på söndag! :D Jag satt utanför (utanför hotellet alltså) när de spelade in bröllopsförberedningarna...


Den här kortet tog jag när vi just
hade kört in i Wilmington.

Jag såg att jag har fått en del frågor från er om OTH och Wilmington, ska svara på dem imorgon. :)


Kommentarer
KARIN

vad hette hotellet som ni bodde på när ni åkte till wilmington och hur länge var ni där och var ni bara där eller även på andra platser också? :D

2011-02-20 11:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0