Designändringar + Nathan

Ida Tallhed håller på att fixa min bloggdesign. :-) Snart är den nog klar, så håll ut! 

Tills vidare tänkte jag återkoppla till ett mail som jag fick för inte alltför länge sedan. Det var från en läsare som märkte att jag ofta skriver om samma karaktärer och skådespelare och bland annat nämner jag sällan Nathan och handlingen omkring honom.





Förlåt för det!
Jag tycker om Nathan. Han är rolig, härlig, bra pappa till Jamie (och nu blivande babyn kommer han att vara bra pappa till!)... Och en bra vän. Han och Brooke Davis är de som har växt mest som människor i OTH.

Nathans karriär är inte min favoritdel av OTH, det stämmer. Däremot är det mycket bra, som t.ex Nathans vänskapsrelation med Clay, som har kommit från hans karriär så det är ju bra. :-D






Jag älskar Nathan, Haley och Jamie som familj.
Här är några scener som jag älskar med Nathan:

http://www.youtube.com/watch?v=4pt0g9Kixjc <<--- Scener är från avsnitt 14, säsong 7.

Här är det mest Haley som första scenen handlar om, men Nathans kommentarer som "I love you?" t.ex gör scenen så rolig. Hans stirriga ögon när han inte vet hur han ska hantera situationen är fantastiskt ;P
Andra scenen mellan honom och Jamie visar hur bra pappa han är.

Det jag gillar med James Lafferty som spelar Nathan är hur han är så fokuserad. Även i bakgrunden lever han sig in i situationen och gör ansiktsuttryck som visar olika känslor.

Scenen med Jamie och Chuck när Nate klår Chuck i basketspelet... Så underbart kul!


Kommentarer
Leia ♥

Tack så mycket! :)

2011-01-22 17:09:26
http://leiabloggar.blogg.se/
Jennie

SV ; ingen fara, det är bara roligt att hjälpa :) jag ser framemot söndagens avsnitt, även om jag redan laddat ner det och sett det för ett par veckor sedan.



kram!

2011-01-22 19:21:09
http://sheislost.blogg.se/
Your BFF! <3

skriiiiiiiiiiiiiiiiiik Ännu en gång vet du vad jag skriker om...

2011-01-25 23:46:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0