Lördag 2 oktober

2 dagar kvar med bilduppdateringar (inklusive detta)

Som vanligt: Den som tar bilderna anmäls! Snälla, gör inte det!




Del av Airlie Gardens. Det här var med i säsong 2 när Andy visade
Karen sin gård.

 
Jag på stället där mycket OTH-historia utspelat sig: Säsong 4
avslutningen (Lucas och Peyton bland annat), säsong 7 Lydias
begravning och någon scen från säsong 6.


Jag vid fontänen


Bänkarna du kommer se om du är uppmärksam i början av säsong 8
(i en scen med Clay och Quinn).


På Deluxe Restaurant (som du kan läsa om i dagbokstexten).


Ett fåtal av de kändisar som varit på Deluxe. Hilary Duff, Val Kilmer,
Ben Stiller, Britney Spears, Julia Stiles, Jennifer Love Hewitt... m.m.
Alla har förmodligen varit med i någon film som spelats in där: Det
kallas ju trots allt Wilmywood, efter Hollywood.


Bild 1 från Wrightsville Beach: Piren. Här har många scener spelats in.
Bland annat kommer det scener med Brooke och Julian i säsong 8
härifrån (håll utkik efter "väggarna" på piren när de står vid månen...)
och även en scen med Quinn då det är kväll och hon slänger något...


Bild 2 på Wrightsville beach: Här var det som Dan nästan dränkte Clay
i en scen. Många scener har spelats in här, och på Carolina Beach
(Dit hann vi aldrig tyvärr).





Snart är bilderna slut, imorgon kommer sista inlägget.

Resan var heeeelt fantastisk och trots att jag betalade allting själv åkte jag dit som ett fan och allt var så VÄRT pengarna!!!! Det var det mest fantastiska jag någonsin gjort, och trots att mycket berodde på OTH var det en helmysig stad i övrigt. Även när OTH inte är kvar vill jag åka dit.

Texterna skrev jag för att dela med mig av dem till er fans eftersom jag vet att många älskar OTH lika mycket som jag. Tack till er som har velat läsa. Och vad kul att ni har velat se bilderna! :D Jag ska svara på kommentarerna i ett inlägg senare, så håll utkik.

Nu ligger det videor ute på Kanal5.se. Det var det jag menade med "surprise..." när jag träffade Stephen, Kate, Jana, Lee, Antwon och Austin (Fortfarande när jag skriver att jag träffat dem får jag någon skräckförtjusningsblandad känsla i magen. Sjuk känsla att ha träffat dem!). Det är kul att se. Tyvärr blev de mörka, men det är bra ljud i alla fall. :-)

Jag ville bara att ni skulle veta att jag åkte dit, enbart som fan, för mina pengar och ville dela med mig av bilder, text och videorna som tack för att ni hjälper till att hålla OTH levande som fans. Jag gläds lika mycket åt varenda nytt avsnitt!

Imorgon kommer det sista inlägget... Mycket spännande även där (blev bl.a intervjuad av TV i Charlotte!).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0