Söndag 3 oktober

Sista inlägget med bilder från Wilmington, men det finns mer bilder så vill du se något mer är det bara att du frågar om det så sätter jag in! :-)) Så länge ingen tar någon bild!

TUSEN TACK till alla som har kollat bilderna! Vad kul att du har velat se. Fortsätt gärna besök bloggen, jag kommer uppdatera med andra saker som är OTH-relaterat! :-)





Club Rox. Det var här som Brooke träffade Nick (läraren som hon gick
på date med och hade ett hemligt förhållande med) under krogbesöket
med Rachel. Tyvärr var vi aldrig in dit, men jag fick i alla fall kort på
utsidan. :-)


Brunnen där Lucas och Anna tog pengar under Dare Night. Det var
även en scen där mellan Brooke och Jamie...


...då Jamie åt glass och Brooke pratade om Owen.
Det var en gullig scen (från säsong 5). :-)


På Charlottes flygplats kom det två karlar som skulle göra ett nyhets-
reportage till nyheterna i Charlotte om ett påkommet terrorhot.
Tydligen var det på aftonbladet.se också, men jag har inte sett det
själv (förutom på nyhetskanalens hemsida).


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0