Svar på en fråga

Tjena!
Nu har jag just haft en klasskompis här så jag har inte haft tid att uppdatera. Men nu gör jag det!

Tänkte att jag skulle svara på en kommentarsfråga för att ni ska ha något nytt att läsa i bloggen. :-) Fick en fråga av undertecknaren "Hanna" som lyder så här:

Aaaaah, jag är så sjukt avundsjuk på dig!! :D Är jättesugen på att åka dit och kolla. Undrar en sak, har inte läst allt du skrivit ,mest kollat på bilderna så du kan ha nämnt det! Men vad finns i alla hus? Typ Peytons, Lucas, Haley&Nathans.. Kan man kika in eller är det folk som bor där? Och vilken typ av scener spelas in i studion? =)

Svar:

Hej Hanna!
Jag har nog inte nämnt så mycket om det faktiskt, men läs gärna dagbokstexterna om du har tid och möjlighet. :-) De är roliga och det står mycket om när jag träffade skådespelarna.

Husen där karaktärerna bor är privata hus, men insidorna är i studion så de klipper ihop avsnitten genom att filma utsidor och inne i studion. När vi var vid Lucas hus var huset till salu så ingen bodde där. Vi kunde med andra ord kika in, men såg inte så mycket för det var mörkt och speglade sig mycket. Det ser dock inte likadant ut som Lucas hus gör på insidan, så mycket såg jag.

Mycket av det vi ser på utsidan av huset, t.ex Nathan och Haleys pool, finns även en kopia av i studion för att de ska kunna filma där utan att behöva åka ut till huset.

Hoppas du blev nöjd över svaret!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0