Svar på frågor

Hej!

Jag har fått några frågor på bloggkommentarer under tiden jag har lagt ut bilder från min resa och jag tänkte besvara dem nu.

Först och främst har jag fått frågan om man kan kontakta mig. Det kan man. Min mailadress är [email protected]. Du kan även gå in här och klicka på "Maila mig".

Jag har även fått frågan hur jag hittade alla inspelningsplatser och svaret är enkelt: jag googlade och letade runt på olika hemsidor. En bra sida är othforums.com (Experience One Tree Hill), men jag hittade även andra platser. Som jag har nämnt besökte vi inte alla platser som jag hade skrivit upp för jag hade så många! Är det någon som ska åka till Wilmington delar jag gärna med mig av adresserna, men jag vill inte lägga ut dem här på bloggen. :)

Fler frågor? Kommentera eller maila!

//Malin

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0