Svar på två frågor

Hej!
Jag hoppas att ni tycker det är intressant när jag svarar på frågor om OTH och om min resa. Jag kommer inte bara att göra det, jag kommer att skriva om annat också och lägga ut olika videor och bilder. Däremot tänkte jag svara på två till frågor:

Första är av under tecknaren "Anonym" som skriver:

Hej! :). Gud vad kul det var att läsa om din resa till Wilmington, jag är själv ett stort fan av One Tree Hill, jag har sett alla säsonger utom 8 :). Jag drömmer verkligen att åka dit så jag vart verkligen svarsjuk på dig! ;). Jag har 2 frågor, jag hoppas du kan svara på dem :). 

1. Kommer dem spela in någon fler säsong efter 8:an? 
2. Om dem ska göra det, vet du när? 
3. Hur mycket kostade det för dig allt som alla att åka till Wilmington?

Jag hoppas verkligen du kan svara på frågorna, det skulle göra mig superglad!

Svar:

Självklart kan jag svara på frågorna!

1. Något definitivt svar finns inte på den frågan, men tyvärr verkar Sophia Bush, Bethany Joy Galeotti och Austin Nichols osäkra på om de kommer vara med om det spelas in en säsong 9, så detta lär vara sista säsongen. MEN vi fans får inte ge upp! Visar vi att vi vill ha en säsong 9 kan det bli av!!

2. Tyvärr inte, men blir det en ny säsong lär de börja filma den någon månad efter att de har slutat filma säsong 8. :)

3. Det kostade ganska mycket, men ca 20 000-35 000:- om man ska vara där i två veckor kan man nog räkna med om man ska ha hyrbil, äta, bo på hotell och flyga dit (mycket av detta måste man ju tyvärr *ler*). Då har jag räknat med ett billigt hotell.



Den andra frågan var av undertecknaren "elina" som skrev:

åh jag är så avundsjuk på dig!! så jävla coolt att ha fått kolla på alla inspelningsställen och träffa skådisarna!!! shit asså. oth är så mycket mer än bara en serie för mig och det skulle vara en dröm som gick i uppfyllelse för mig att åka dit när dom fortfarande spelar in! men det gör de väl inte längre.. eller?
hur mycket kostade allting för dig? hur var skådisarna?
såg du james, sophia eller bethany? :D

Svar:

Det var supercoolt!! Har du som dröm att åka råder jag dig att inte ge upp! Det kostar dock pengar, men även om man åker när OTH inte längre spelas in (Jo, det spelas in fortfarande och lär nog spelas in fram till åtminstone mitten av mars i år! :-)) är det värt det, för Wilmington är en vacker stad... Och inspelningsplatserna, många av dem, finns ju kvar eftersom det är parker, restauranger, affärer osv.
Resan kostade ca 30 000:- för mig, och då bodde jag på ett billigt hotell, men hyrde en ganska stor bil för att rymma rullstolen.
Ja, som du kan läsa i dagbokstexterna såg jag alla tre i verkligheten och fick Bethany Joys autograf! Tyvärr pratade jag inte med dem och ville inte fota i smyg. Jag tog däremot kort på Sophias bil med henne i den, men man ser inte henne.



Tack för era frågor!
Fortsätt fråga!

Godnatt,
Malin


Kommentarer
Hanna

Aaaaah, jag är så sjukt avundsjuk på dig!! :D Är jättesugen på att åka dit och kolla. Undrar en sak, har inte läst allt du skrivit ,mest kollat på bilderna så du kan ha nämnt det! Men vad finns i alla hus? Typ Peytons, Lucas, Haley&Nathans.. Kan man kika in eller är det folk som bor där? Och vilken typ av scener spelas in i studion? =)

2011-01-10 00:13:01
http://hannalangstrom.blogg.se/
Caroline

Har sett dom 11 avsnitten av säsong 8 här: http://ch131.com/ :)

2011-01-10 15:45:06
http://carroheterjag.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0