Tävling!

OTH-sajten finns det 3 stycken Quiz (lätt, medel och svårt) om One Tree Hill.

Här på bloggen tänkte jag nu ha en tävling för alla läsare, med start imorgon Lördag kl 10.00:
Ett quiz om gästkaraktärer i OTH (vill ni ha ett quiz med ett annat tema?)!

Det kommer att vara alternativ 1 X 2 och jag vill att ni svarar enkelt så här:

Fråga 1, svar X.
Fråga 2, svar 2. 
Fråga 3 svar 1 osv.

Vinnaren får gratis reklam i ett inlägg på min blogg, har du t.ex en blogg eller en hemsida lägger jag ut en länk till den!

Resultatet läggs ut kl 17.00 på söndag! Fram tills dess kan du svara på frågorna!

Lycka till!

















PS: Påminner en gång till om att One Tree Hill börjar 16.30 istället för 18.00 från och med söndag!


Kommentarer
Joanna

Åh vad kul med en sån tävling! :D

Ska nog delta imorn hihi :)



Ha en bra kväll!!

2011-01-28 20:23:44
http://joannagrimberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0