Tisdag 28 september


Tric. Bilden ser ut som ett gammalt, inskannat, vykort eller något för
att jag ljusade upp en väldigt mörk bild. Men det syns i alla fall vad
det är. :-)


Den här skylten fanns vid Clothes over Bro's inspelningen.


Brevlådan (USA TODAY) står inte där vanligtvis, utan den sätts dit när
de spelar in).


Poliser och människor utanför inspelningen.


Jag utanför Chadsworth.


Austin kom dit och såg när jag fotade honom. Det var just efter det här
kortet som han vinkade, som det står i dagbokstexterna.


Austin m.fl.


Förbereder sig för inspelningen


CoB. Det är Austin Nichols som står lutad mot brevlådan. :)


Port City Java Mocha Latte som jag testade dricka (dricker inte kaffe,
eller annat av liknande sort, vanligtvis). Jag gillade den inte tyvärr. :P


Folk utanför Clothes over Bros (sett från sidan)


Ännu mer folk utanför CoB. Intressant att se hur mycket folk som är
inblandade. :)


Austin Nichols.


Förberedning


Julian Bakers bil, som är en Ford. :)


Ännu en bild på allt folk. Jag gillar de här bilderna... hehe :)


Jag trodde den här kameran skulle filma in i fönstret, men som ni kommer
se i avsnitt 8x08 i den här scenen så pekar kameran ned mot "Julian".


Austin på väg in i Forden. Han kliver ut som Julian och de börjar filma.
Den var på trottoaren mitt emot CoB som Nathan och Haley pratade
om att skiljas.


Kommentarer
Anonym

Hej jag gillar verkligen din blogg! & jag älskar också One Tree Hill! Jag e så avis för att du har träffat skådespelarna och sett alla ställen från serien. Jag vill också jättegärna göra det, så jag har en fråga. Hur hittade ni ställena och visste exakt var allting låg & var skådespelarna var? Om jag åker till North Carolina kommer jag antagligen komma helt lost, hehe :p.

2011-01-04 22:09:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0