Torsdag 30 september


Debs rehab fick Josefin syn på. Har faktiskt inte sett de avsnitten på
länge, så jag minns inte riktigt hur utsidan ser ut (dvs, vilken del av
huset de filmar). Det fanns hur många lägenheter som helst där som
såg likadana ut, men i något av de husen är i alla fall rehabiliteringen
som Deb var på för sitt pillerberoende.



Jag tror det var här som Deb klättrade ned då hon smet med hjälp av
lakanet på sängen...


Vi var inne på piggly wiggly som ni kan läsa i dagbokstexten. P.W låg
i Leland, ca 5 minuter bort från Wilmington. :)
Om du har sett filmen "Win a date with Tad Hamilton" kanske du vet
att huvudpersonen (spelad av Kate Bosworth) jobbar på Piggly Wiggly :)
(Vet dock inte om det är DET P.W hon jobbar på)
Tog inga kort där inne, men jag filmade en snutt som jag kanske kan
lägga ut i framtiden. Säg till om det vore kul. :) (Det var bara en kort bit)


Inne på Calico Room Bar (se dagbokstexten; finns länkar till de olika
texterna under "Följ min drömresa..."). Har ljusat bilden så jag blev
vit och ansiktslös, hehe,  men det var det enda sättet att visa lite av
bakgrunden på krogen.


Blue Post Billiards. Vad det är kan du läsa i dagbokstexten ("Följ min
drömresa... ---> länkarna till de olika texterna). Hann inte ta bilder inne
innan vi var tvungna att gå därifrån efter vakten bad oss det. Ja, har du
läst dagbokstexten vet du varför ;P

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0