Varit i "Tree Hill", ja :D

Undertecknaren "hej!" skrev till mig:

asså ja tängte bara fråga är det verkligen sant att du har träffat flera skådespelare i one tree hill , vilka i sånna fall ? och hur kunde du träffa dom och vart träffa du dom ? :)

Svar:
Hej! Ja, så är det. :D Jag åkte till riktiga "Tree Hill" som i verkligheten heter Wilmington och ligger i North Carolina i USA!

        

Jag träffade Austin Nichols ("Julian"), Antwon Tanner ("Skills"), Lee Norris ("Mouth"), Jana Kramer ("Alex"), Kate Voegele ("Mia") och Stephen Colletti ("Chase"). :D

Jag såg flera andra i verkligheten som jag inte pratade med också, som till exempel Sophia Bush ("Brooke"), Bethany Joy Galeotti ("Haley"), och James Lafferty ("Nathan"). Vill du läsa mer så kan du gå in här och kolla in mina dagboksanteckningar från resan under de olika länkarna som finns.

Här på bloggen kan du se bilder från resan (kategorien Wilmington, bläddra ned och se de olika inläggen med bilder! :-)).


Fortsätt att tävla i mitt quiz fram till imorgon!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0