10 karaktärer i säsong 9...

Jag såg en artikel tidigare där en hade listat 10 karaktärer som han ville ha tillbaka i säsong 9 av OTH. Jag tänkte att jag skulle göra min egen lista med såna karaktärer. :) Men jag "klumpar ihop" några karaktärer som t.ex är gifta och borde komma tillbaka tillsammans. :D Alla de här måste inte komma tillbaka men jag vill se telefonsamtal eller brev från några av dem!

Lucas, Peyton och Sawyer:
Såklart vill jag se hur de har det, och förklara på något sätt varför man inte fått se eller höra nästan något av dem på flera år... Och jag vill se hur gammal Sawyer är!



Karen:
Hon betydde mycket för MÅNGA karaktärer, som t.ex Haley och även Brooke. Så även om inte hennes son kommer tillbaka vill jag att hon gör det. :) Fast då måste de förklara på något smidigt sätt varför inte Lucas och Peyton följde med... Men jag vill att hon kommer tillbaka!



Deb:
Vart försvann Deb egentligen?! Plötsligt var ju hon bara borta! :P Jag vill veta vad hon gör, och hon måste nästan komma tillbaka i sista säsongen för att visa att hon fortfarande finns i sin sons och barnbans liv.



Dan:
Måste väl säga Dan också, hehe. Att få honom förlåten av Nathan vore på tiden tycker jag.



Rachel:
Rachel fick inget bra avslut med Brooke (eller Mouth egentligen). Jag hoppas fortfarande att hon kan bättra sig och bli snäll.



Tim och Bevin med sonen Nathan:
Tokstollarna Tim och Bevin vore det kul att få se igen! Att man får se hur de är som par och att Nathan (den stora ;D) också får ha scener med Tim igen som tjejerna fick när de var inlåsta på biblioteket. :)



Jake och Jenny:
Om Jake kommer tillbaka vill jag ju helst att Peyton också finns där naturligtvis, men jag vill såå gärna se Jenny igen som 10-11 år... Hon har ju blivit så stor! Och få veta hur han har det... Kanske är han tillsammans med Nikki på riktigt (hmm, kanske?)? Var bor han? Vad jobbar han med? Det går ju faktiskt att Brooke eller Haley träffar dem på stan plötsligt eller något... Haley jobbade ju med honom och Brooke kände honom genom Ravens och Peyton.



Whitey:
Whitey måste komma tillbaka! Att få höra hur det är med honom och att han får vara en del av karaktärernas liv igen... Det vill jag i säsong 9!



Chris Keller:
Det vore kul att få se honom igen, men jag vill nog inte att han är samma omogna, "stuck up" typ som han var i de tidigare säsongerna... I "pokeravsnittet" (när han och Nathan spelade poker på en båt med en dvärg, en transvestit och 2 poliser) var han ju faktiskt rätt snäll och sålde sin gitarr så att Haley skulle få demon.



Shelly:
Jag vet inte om det skulle vara konstigt eftersom GiGi kom tillbaka en gång i tiden, men att få se Shelly igen och att Mouth faller för henne igen vill jag... De var så söta och fick inte nog med tid tillsammans i säsong 4!


Kommentarer
jonna

jag skulle nog vilja se att alla karraktärer ovan syns om så bara i ett eller två avsnitt, men jag hoppas på att lucas m familj och att jake och jenny de här är väl de som jag saknat mest

vet du om alex och chese ska vara med i säsong 9? de är ju såååå söta tillsammans

2011-10-14 14:59:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0