Anna Tagarros storyline

En storyline är vad som ska hända en karaktär, kan man säga. Anna Tagarro i säsong 2 till exempel, hon hade i stort sett en stor storyline; att hon var intresserad av tjejer men inte vågade berätta det för familjen eller vännerna. Till slut fick ju Lucas och Peyton veta det, och till slut alla andra. Så det var ju bra :)



Att de tar upp viktiga saker i OTH är något jag älskar med serien. Som många nog håller med mig om är inte OTH bara en serie som är underhållande, den hjälper och lär ut mycket också. Man får lära sig om världen och man får tips om hur man handskas med olika problem som karaktärerna har. Inte bara Annas problem naturligtvis, men även det. Säkert finns det någon som inte vågar säga om de är homosexuella (eller annat) men som ser en karaktär i OTH som vågar, och tänker: "Kan hon/han så kan jag!". :D

Kommentarer
Erica

hej!



jag undrar bara om det kommer bli någon säsong 9 eller om det slutar med säsong 8? :)

2011-07-05 00:53:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0