Clay (och Quinn)

Har ni tänkt på hur mycket Clay har mognat? Och han mognade egentligen snabbt, särskilt efter att tittarna fick veta om hans avlidna fru, och då han började dejta Quinn. Före det var han ju oseriös och bara ute efter sex med olika kvinnor.



Nu tror inte jag att det är länge tills det blir bröllop mellan Clay och Quinn. Eller vad tror ni? Jag hoppas det händer något i säsong 9! Antingen det eller att han åtminstone friar till henne. Det vore roligt.

Jag tycker de inte är jätteseriösa som par, de är ganska fjantiga och sexfixerade i mina ögon. Ibland. Quinn går ju ganska ofta lättklädd när hon är med Clay till exempel. Men de är ändå småsöta, och särskilt i säsong 7 var de det. Då var de jättesöta. :D Hoppas de blir sådär gulligt "puttinuttiga" igen... hihi :)

Kommentarer
Juni

Bra sida du har! Jag har kollat igenom några av dina andra inlägg och jag diggar vad jag ser :D.

2011-07-13 17:45:59
http://djurförsäkring.net

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0