Dansscenen på Tric

Jag skrev ju om avsnitt 19 igår, och Stuart Lafferty. Tidigare i avsnittet finns det en scen som jag tycker är otroligt underhållande, och det är scenen på Tric när Brooke, Peyton, Deb och Karen dansar.

Här är scenen: http://www.youtube.com/watch?v=rpen1d46Xe4 (det är även en racerbilsscen med killarna)

Jag tror att jag älskar Tric-scenen för att de är så glada för en stund, trots att Peyton saknar Jake, Deb vill skiljas, Brooke är fattig och Karen har stora problem med att Dan vill förstöra för henne och Andy... Ändå dansar de och skrattar. Jag älskar också början när Brooke kommer med Peyton till Tric för att hon vill muntra upp henne. En sak hon säger då påminner mig om en sak som Julian sa i avsnitt 8, säsong 8... ;D Men mer om det en annan gång. hehe.

Låten som spelas i dansscenen, "Son's gonna rise", finns nu på min Spotifylista Malins OTH-favoriter. Låten som nu ligger före på listan, "Empty apartment", det är den låten som Peyton skriver en textrad på på väggen över bilden på Jake och Jenny ("Does it hurt when you think about me?").


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0