Fler Wilmingtonbilder



För ett tag sedan fick jag ett mail av en annan Malin, som med sin kompis planerade en resa till Wilmington. Nu har hon skickat bilder till mig och en länk till sin blogg! Så jag tänkte att jag skulle dela med mig till er:

Malins blogg

Nu länkade jag direkt till hennes inlägg om Wilmington, men om ni kollar hennes andra inlägg från i juli har hon också jätteroliga bilder från en resa som hon gjorde till därvars Sex and the city spelas in!! :-)) DET tyckte jag också var häftigt! :)

Och HÄR är mitt inlägg med bilder och texten om resan jag gjorde september-oktober förra året!


Kommentarer
Syskonen Smith!

Hej! Kolla in min nystartade blogg! :D



Förlåt om du inte gillar sånahär kommentarer!

Oth♥

2011-07-11 21:08:51
http://syskonensmith.blogg.se/
shaunessy

Hej!



jag skulle vilja skicka ett mejl till dig!

kan dock inte hitta din mejladress på bloggen, så om du kunde skriva den hade väl varit ganska grymt !



OTH - det bästa som finns



ha en GREAT dag !

2011-07-12 18:45:55
http://miracles.devote.se
anna

Hej, kul att läsa din blogg. Är ett stort oth fan och funderar att åka till wilmington nu i dec. Finns de arrangerade oth tourer? Hur kommer de sig att du träffade skådespelarna? :) Vet du om dom spelar in eller kommer spela in fler säsonger? Tacksam för svar. Mvh / anna

2011-08-22 20:38:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0