Frågor och svar

Mitt word fick "tuppjuck" (det blev något fel), så jag svarar på era frågor som handlar om säsong 9 i ett annat inlägg. :) De andra frågorna får svar nu! =)



L ville veta:

Vet du vilken säsong av OTH som börjar 31 juli på kanal 5? Har precis kollat klart på säsong 7, har boxen, men vet ej hur jag ska kunna se säsong 8.. kommer få abstinens :(

Svar:
Hej! Det är säsong 8 som börjar om den 31 juli! =) Närmare bestämt avsnitt avsnitt 12. :) Om du inte har sett avsnitt 1-11 av den säsongen kan du nog gå in på kanal5play.se och göra det här. :) Hittar du inte OTH där kan du nog gå in här och klicka dig vidare dit. :)

Shaunessy hade en fråga om mitt mail (jag svarade ju ett tidigare inlägg men det tåls att upprepas! :)):


Hej!

jag skulle vilja skicka ett mejl till dig!
kan dock inte hitta din mejladress på bloggen, så om du kunde skriva den hade väl varit ganska grymt !

OTH - det bästa som finns

ha en GREAT dag !

Svar:
Hej Shaunessy! Jag har skaffat en ny mail som är enbart för den här bloggen än så länge! =) [email protected] :) Så maila dit! Detsamma till dig :) Och jag håller med att OTH är det bästa ;D

Nicole frågade om Bloglovin':

Jag måste säga att jag till 100% uppskattar din blogg. Konstigt nog verkar jag inte kunna prenumerera på din blogg via BlogLovin' och jag undrar varför det går snett. Är det någon annan som också har problem med det här?

Svar:
Tack Nicole! Jag är faktiskt inte helt säker på om jag ens har bloglovin'. Det kan vara därför det inte funkar.. Jag hittade inte igen mina inloggningsuppgifter för jag var in dit så sällan, så det kan ha inaktiverats. :/ Men jag uppdaterar minst en gång per dag! :-)

Alicia hade frågor om min resa till Wilmington:

Hej, jag har läst din blogg och även på kanal5. Jag undrar bara hur har du fått tag i all information om vart alla inspelningsplatser är. Jag tycker din resa runt i "Tree Hill" är helt otrolig. Jag blir så lycklig när jag läser om det. Jag ska själv till USA nu i Augusti men som utbytesstudent och skulle så gärna vilja åka och se vart inspelningarna har varit och se alla ställen på riktigt, för min värdsyster älskar också One Tree Hill så hon jag och hennes kompis skulle kanske åka och kolla så skulle du vilja ge mig lite tips, bra platser och adresser och kanske vart du har fått din information ifrån? Det skulle vara guld värt för mig! Jag gillar din blogg, det är riktigt grym! Ha en underbar kväll!




Svar:
Hej Alicia! Att få tag i information om inspelningsplatserna och adresserna är inte så svårt. Jag har googlat, och mycket har jag också hittat på OTHforums.com. :) Vad kul att ni vill åka till Wilmington! Det är en sååå underbar stad! =D Maila mig ([email protected]) så ska jag skicka adresserna och informationen till er! Stor kram!

Amanda frågade om ett kommande avsnitt:

vet du om det det går på något sätt att se avsnitt 18 i säsong 8? hade gärna velat se det och sen när jag såg trailern blev jag väldigt sugen och när jag skulle söka på det gick det inte att se :(
förresten tycker jag din blogg är hel grym!

Svar:
Hej! Som du kanske vet börjar Kanal5 om med mitten av säsong 8 snart, men om du inte orkar vänta kan du maila mig så ska jag skicka dig lite tips på var du kan se avsnitt 18. :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0