Grubbs och Miranda

Först vill jag svara Cassandra som sa att säsong 8 kommer ut 3 oktober. Så är det inte. Resten av säsong 8 kommer ut om 8 dagar, dvs 31 juli! =)

Jag tänkte prata lite om Grubbs och Miranda, som delade några gulliga scener i säsong 7 innan hon blev utvisad till England och han skulle besöka henne när han åkte på turné.



Jag tycker de var så himla söta tillsammans! Att han gav henne blommor och kallade sig själv för hennes pojkvän, och friade så att hon skulle få stanna... Underbart sött tyckte jag det var. Hela Grubbs var så himla söt och rolig. Hoppas han (och hon) kommer tillbaka i säsong 9! Att man iaf får veta om de levde lyckliga i alla sina dagar... :D

Kommentarer
Emma

Hon menade nog säsong 8 på DVD för den släpps den 3 oktober :P

2011-07-23 14:52:44
http://premma.devote.se
cassandra

Hmm, jag menade inte avsitten på tv:n utan jag menade självaste boxen med hela säsong 8!! :D

2011-07-23 18:25:27
http://elfmaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0