Kul fakta!

Några av er vet nog att jag är skribent för OTH-sajten på Kanal5.se också! :) Jag tänkte att jag skulle visa er en ganska rolig artikel som jag har skrivit en gång i tiden på den:

http://kanal5.se/web/guest/onetreehill/-/artikel/av/EtNJ/1097/2488826/1.0 

Det är kul fakta om OTH!

Visste du till exempel att varenda avsnitt (de har ju namn, oftast nämns de i USA och ibland i svenska tv-tablån) är döpt eller inspirerat av någon låt för att spegla Peytons musikintresse och allt det musikrelaterade i OTH? Eller visste du att de ofta (åtminstone för bara något år sedan) har haft årliga basketmatcher (och ibland andra matcher, som fotboll och softball) för att stödja olika välgörenheter?



Ett kul fakta som tyvärr inte står med på listan är att turnén som Haley åkte på i säsong 2 faktiskt var verklig! Tyler Hilton (som spelar Chris Keller) och The Wreckers åkte med Joy (Haley) på turné där olika personer från OTH fick inleda konserten i de olika städerna! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0