Lucas och Lindseys bröllop

Jag och Maja (min syster) håller på att se säsong 5, och har bland annat sett avsnittet där Luke och Lindsey nästan gifter sig. Det är ett händelserikt avsnitt på flera sätt, och faktiskt det 100e avsnittet av One Tree Hill! :)



Avsnittet är som sagt ett bröllop, som är väldigt jobbigt för Peyton, men det är också väldigt händelserikt på grund av kidnappningen i slutet, och vi tittare får också veta att Brooke vill ha barn! Jag tycker om avsnittet, men jag hade nog önskat lite mer fokus på Brookes önskan om barn och någon scen mellan Peyton och Lucas... :D Men jag älskar drömmen som Peyton har om att stoppa bröllopet. "When you fixed my car, you fixed my heart!"



Skills är ju också HELT underbar i avsnittet. Allt han säger när han står där vid bakluckan och delar ut öl om att Peyton ska sno Lucas från Lindsey, eller att Lucas kanske säger fel namn (som Ross gjorde i Vänner ;D)... Och hur Brooke stöttar Peyton i hennes sorg... Och Karen, så underbart att hon kom tillbaka i det avsnittet!

Är det någon fler än jag som VERKLIGEN tänker på det här avsnittet när ni hör Taylor Swifts låt "Speak now" (Lyssna HÄR)? :D Allt med Peyton, hur hon inte gillar Lindsey, och Peytons dröm...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0