Miljön i OTH

Wilmington är verkligen mitt "smultronställe" i världen nu. Synd att det är så dyrt att åka och vara där, hade det inte varit det hade jag åkt hela tiden. hehe. :D



Miljön i One Tree Hill är något som jag tycker gör så mycket för serien. Det och känslan som karaktärerna för med sig, charmigheten. Det är en mysig och liten stad, och i Wilmington insåg jag att det förmodligen är en stor anledning till att jag älskar serien så mycket.

Och till en annan sak: Jag bara MÅSTE lägga ut en bild här till er, från Twitter. :D Det var Jana Kramer som skrev igår på sin twitter att hon spelade kort och hennes hund Sophie var utdelare. Och så la hon ut en bild: http://yfrog.com/gzsndipbj. Tänk på att bilderna från twitter är privata (och även mina Wilmingtonbilder i det här albumet :-)) så ta dem inte. Men titta får man ju. :D Så himla söt hund!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0