OTH 8x12

Heeelt otroligt underbart avsnitt! :D Roligt och samtidigt hade det känslosamma scener.

Första scenen med Nathan och Haley när de pratade om Kellerman var så himla söt, där när Haley skulle stötta Nathan när han var sur på Kellerman. :P "Professor what's-his-face". :D

Och så alla scener med Brooke och tjejerna (vilket nästan var alla scener) var så roliga. Rått kött i Quinns handväska (och piercingen), de rosa scarfsen, Millies "tramp stamp" i form av stövlar (så kul scen när de hittar den!)... Och stackars Brooke när hon får höra om kondomer och kyssar med främmande män och tror att hon var otrogen!!! :S



Men jag ÄLSKADE Sylvia i avsnittet också. Hon gjorde väldigt mycket. Det var roliga scener och kommentarer med henne (typ då hon svarade i telefonen när Julian skulle ringa Brooke, hahaha, "She'll give you a ring later". Brookes blick var oslagbar!) och även i början där då Brooke säger "My ring!" och håller upp handen där hon har leksaksringen och Sylvia säger "That's a little tackier than I remember it". hahaha. Det var så roligt när Brookes telefon ringde och det var Sylvias telefon men stod "Smother-in-law" på skärmen.

Sylvia hade ju även dramatiska scener med Brooke, och känslofyllda mot slutet. :-) Så himla gulligt det Sylvia, Julian och Haley gjorde i kyrkan.

Jag har blandade känslor om det som Brooke sa om Peyton. Det lät som att hon inte var vän med henne på samma sätt nu, men samtidigt fick jag ändå känslan av att hon sa det på det sättet för att hon var deprimerad och besviken för att Peyton inte kunde komma till bröllopet. Vilket jag för övrigt blev riktigt sur över. Särskilt förklaringen att Sawyer var sjuk... Nåväl, jag hoppas ändå man får se något levnadstecken från Lucas och Peyton i säsong 9! :D



Och jo, scenerna då Quinn, Alex och Millie går till tatueraren för att fråga om Millies tatuering gillar jag skarpt. Särskilt då man får se Alex tatuering och hon förklarar innebörden. (Jag tror Jana har den på riktigt... :D) Quinn och Alex verkar få en väldigt bra vänskap, jag gillade deras scener. Det var så bra då Alex pratade om ärren, och att hon fick sina av svaghet medan Quinn fick sitt från en stund av styrka. Alex är smart när hon vill :D Jag gillar henne!

Vad tyckte du om kvällens avsnitt?

Kommentarer
Anonym

Alex tatuering är riktig ;) Alltså Jana har den oxå ^^

2011-08-02 01:37:58
OTHärbäst

Jag tror och vill att Peyton och Brooke alltid kommer vara bästa kompisar. De har varit med om så mycket och jag tyckte verkligen det va synd att inte Peyton kom på bröllopet. Saknar deras scener!

2011-08-02 15:35:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0