OTH-psychos i andra serier

Såg på Pretty Little Liars med min syster tidigare, och både Torrey Devitto (Psycho/nanny-Carrie) och Amanda Schull (Sara/psycho-Katie) är med i det. Det tycker jag är rätt kul för de har så olika roller än vad de har i OTH. :D Torrey spelar en tjejs syster som från början är förlovad och ska gifta sig, och Amandas karaktär är otrogen med en tjejs pappa (men hon spelar en rätt lugn lärare, vad man fått se hittills).

  

Däremot måste jag säga att Amandas ögon skrämmer mig :P Jag sa det åt min syster, att om jag skulle träffa Amanda och hon stirrade på mig skulle jag nog drömma mardrömmar. Haha. Jag kan inte se Sara nu utan att se Katie. :P Scenen då hon skjuter Clay och Quinn är så sjukt läskig!

Matt Barr, som spelade psycho-Derek, är också med i många olika tv-serier nu tycker jag. Hellcats, Harper's Island, och lite annat tror jag. Han är inte heller så läskig tycker jag, men det är nog mest för att jag nu har sett honom i så många andra roller. :D



Lite småläskig är han nog i och för sig... hehe. Han var då väldigt obehaglig som psycho-Derek...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0