Säsong 8 dvd / Säsong 9 promo

OJ, jahaa... Ni menade så! :D Tack Cassandra (och Emma)!
Har nu, tack vare dem, fått veta att DVD-boxen för säsong 8 släpps den 3 oktober! Så då vet vi det! Kul va? :D

One Tree Hill - Säsong 8 - DVD - Film

Jag var runt lite på youtube tidigare idag och hittade en video som jag bara var tvungen visa er! Det är ett fan som har gjort en video som skulle passa perfekt som promotrailer för säsong 9:

http://www.youtube.com/watch?v=fpCUS-gAMak&lc=3yD-Xnc_UQtqtUl9HJ6nAY6r6RIQXddVjNvzhe7gmgk&feature=inbox 

Jag hoppas att ni inte tycker videon avslöjar för mycket om vad som kommer att hända... Det är bara en liten grej som jag ser som ni kanske blir förvånade över men jag hoppas inte det gör något... :) Videon var såå bra!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0