Stuart Lafferty!

Hej hörni! Nu är jag här. Imorgon blir det lite bättre bloggande för då är sommarfestivalen här i stan slut.

Jag såg på avsnitt 19 och 20, säsong 2, igår igen. Avsnitt 19 är ju avsnittet där Nathan krockar in i väggen med racerbilen. Killen som de träffar vid racerbanan; Jarret, Daytonas syster... Skådespelaren, vet ni vem det är?



Jag måste säga att jag tycker han påminner lite om Bryan Greenberg (Jake), men nope. Det är ingen mindre än Stuart Lafferty. James Laffertys lillebror. Nathans alltså. :D Coolt va? Jag tycker det är så coolt för att de hade scener tillsammans. hehe.

Kommentarer
Sabina

heej! älskar din blogg :)

har en liten fråga.. när börjar säsong 9 sändas i Sverige?

Ha det bra, kram!

2011-07-03 13:44:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0