Tips på OTH-musiksida!

Ronja hade en fråga om vilken låt som spelas när Haley åker till sjukhuset (för att föda) i säsong 4!



Svaret verkar vara "Lightning Crashes" av gruppen Live.
Alla låtar som har spelats i OTH finns på http://www.oth-music.com/! Gå in på "music by episode". Men akta er för att få veta saker som inte än visats i Sverige, för alla avsnitt läggs upp där :-))

Det avsnittet (4x21) är förresten sååå bra tycker jag. Jag älskar säsong 5, 6, 7 och 8, men det hade varit ett bra avslut för OTH om det inte hade blivit något mer. Det var så glatt, harmoniskt, lyckligt och jättebra... :D


Kommentarer
Ronja

Tack så mycket! Det är många låtar jag har undrat över så nu kanske jag får lite mer svar:)

Jag håller med dig, det avsnittet är grymt! Bland favoriterna helt klart! :)

Tack ännu en gång! Jag måste säga att din blogg är underbar! Inte bara för den handlar om One Tree Hill som är awesome men även det du skriver om OTH. Varje dag går jag in här och hoppas på ett nytt inlägg:)

2011-07-01 16:35:22
http://ronja.blogg.se/
EMMA

Underbar blogg!

Undrar vem i oth som säger ”Every song ends. Is that any reason not to enjoy the music?”

2011-07-03 13:47:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0