Vilket avsnitt...?

Emilia ställde en fråga igår som jag tänkte besvara:

Vilket avsnitt tycker du av alla avsnitt är bäst ?

Svar:
Det finns ALLDELES för många bra avsnitt för att välja, men jag kan nog säga ett favoritavsnitt per säsong i alla fall:

Säsong 1:
Jag tror det är avsnitt 15 jag tänker på... När Lucas kommer hem från sjukhuset, gör slut med Brooke och allt som händer i det avsnittet...

Säsong 2:
Avsnitt 8, när tjejerna sover över hos varandra. Det avsnittet gillar jag skarpt!

Säsong 3:
Avsnitt 13, stormavsnittet.



Säsong 4:
Avsnitt 13, när de ska ta kort på varandra och avslöja hemligheter under lektionstid.



Säsong 5:
Hmm... Avsnitt 9 är riktigt bra, när tjejerna blir inlåsta på skolbiblioteket.

Säsong 6:
Avsnitt 1! Jag ÄLSKAR Lucas och Peytons scener i de första avsnitten!



Säsong 7:
Avsnitt 8, utan tvekan. När Brooke, Haley och Quinn bakar "brownies".

Säsong 8:
Antingen avsnitt 11, som var det sista som visades på Kanal 5, eller avsnitt 13 som kommer att visas... Förmodligen 13! :D


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0