Andy i säsong 2

Jag håller ju på att se om säsong 2, och har sett många av avsnitten där Andy är med och han försöker hjälpa både den ena och den andra. Är det inte Lucas (med kampen mot Dan och bokföringsboken) eller Karen (då hon undrar varför Lucas bor hos Dan) så är det Jake då han riskerar att bli av med Jenny.

 

Jag tyckte inte jättemycket om Andy tidigare, men jag förstår ändå varför Karen hamnade med honom efter att Keith dog... De var ju trots allt kära, och när då Keith dog så valde hon Andy som hon hade älskat och som hade relationer med många av hennes nära och kära. :)

Jag hoppas vi får se mer av dem i säsong 9, i alla fall om Lucas och Peyton kommer tillbaka. Det skulle vara kul om Lily fick en storyline? ;D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0