Chad och Hilarie i avsnitt 6x17

När jag ska lista en absolut favoritscen med en OTH-karaktär som varit med i många säsonger måste jag nog lista in det i kategorier: Glad scen, sorglig scen, känslosam scen, osv.

En av mina absoluta favoritavsnitt med både Lucas och Peyton är absolut avsnitt 17, säsong 6, när de just fått veta att hon kan dö om hon behåller Sawyer. Deras skådespelarprestationer i det avsnittet var så fantastiskt makalöst bra!! Jag brukar till exempel inte tycka om när Chad (Lucas) gråter i OTH, men i det avsnittet är det så otroligt berörande. Jag trodde inte att Hilarie (Peyton) kunde göra bättre ifrån sig skådespelarmässigt, men i det avsnittet överträffade hon ALLT jag har sett henne göra!



Jag gjorde en video om deras scener i det avsnittet för längesedan (alltså är det en gammal video, men sevärd? ;D):

http://www.youtube.com/watch?v=SUOsv8uwmRo

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0