Clothes over Bro's!

Ett av de häftigaste ställena att se i Wilmington, var utsidan av Clothes over Bro's!



Det var hur som helst så coolt att få se det! Att sitta i bilen utanför som vi först gjorde och se huset och loggan... Det går liksom inte att beskriva. När jag satt där tänkte jag på några scener som varit där utanför, bland annat den här (den första med Brooke och Peyton):

http://www.youtube.com/watch?v=ANqw5TAIMHM 

Det är kanske inte den första scenen som de flesta tänker på, men för mig var det den första jag kom att tänka på som har utspelat sig UTANFÖR CoB :)

Att Peyton också säger (i scenen då hon tagit tillbaka kläderna och visar dem för Brooke) "I had to wrestle two ladies and a kid in a wheelchair..." tycker jag gör det ännu roligare (med tanke på att jag var där med två tjejer och själv sitter i rullstol ;))!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0