Kärlekarna i ett ord

Sarah hade en fråga till mig som jag tänkte besvara:

Hej! Måste bara säga att du har en underbart bra blogg! ;) Men nu har jag en fråga till dig ... Om du skulle få bestämma Leytons, Brulians och Naleys kärlek med ett ord, vad skulle det vara för ord då?:D

Svar:
Tack Sarah, vad kul! :D Vilken kul fråga... Jag vet inte om det finns bara ett ord, men jag tror det skulle bli något i den här stilen:

"Brulian" (Brooke och Julian):
Räddande. Julian fick ju Brooke att våga lita på kärleken igen och hon älskar nu honom väldigt djupt. De har gått igenom mycket och är nu lyckliga och kärare än någonsin.



"Naley" (Nathan och Haley):
Mogen. De har alltid haft en djup kärlek som stått emot allt, och de har aldrig varit omoget "tonårsaktiga". Deras kärlek har alltid känns vuxnare än många andras.



"Leyton" (Lucas och Peyton):
Äkta. Lucas har alltid älskat Peyton, det tycker jag syns. Även om jag kanske får många Brucas-fans på mig nu ;). Han har alltid velat ha henne, fastän han ibland har försökt förtränga det genom att vara tillsammans med andra. De har alltid velat ha varandra, och även när de var vänner var de bästa vänner och alltid där för varandra.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0