OTH-relaterade filmer

Jag håller helt klart med er om favoritföräldrarna! :D Haleys pappa gillade jag också, han var så härlig. ;D Sa så mkt kul under det avsnittet då Haley säger att Nathan och hon vill gifta sig... Bl.a "Nathan, if we're going to adopt you, the making out has got to stop. At least in public!" ;D haha. Men Karen, Keith och Lydia var underbara också! Victoria har ju börjat bli snäll också (ibland) och jag gillar hennes snälla sida..



Jag kollade tv-tablån idag och såg att det är två OTH-relaterade filmer inatt (så tyvärr är de sent)!

Les Miserables (ni vet filmen som, "Les mis", som Haley ofta pratar om som lärare i säsong 5) är på fyran kl 00.10...



Och ni vet i avsnitt 15, säsong 7? Det avsnittet är ju inspirerat av många olika filmer, bland annat Födelsedagen med Molly Ringwald i huvudrollen... Haley fyller ju år i avsnittet och alla glömmer det. :P Den filmen visas på en kvart (00.05) på 3an. :-)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0