Quiz

Imorgon kommer jag inte lägga in något inlägg förrän under sena eftermiddagen/kvällen, så jag tänkte att jag skulle passa på att ge er ett quiz! Vinnaren (den som har mest rätt först) blir länkad i min blogg. :-)



Och jo, angående Brookevideon jag skulle lägga ut idag: Jag letade snabbt idag och hittade den inte, men jag ska leta mer i helgen! :)

1.
Vad plockar Nathan upp och tittar på efter att Taylor sagt till honom att Haley åkte på turnén i säsong 2?

2.
Vilken låt spelas i avsnitt 9, säsong 4, när Lucas äntligen kysser Peyton?

3.
Vad är Haley rädd för?

4.
Fyll i orden som fattas i det här citatet från Brooke (hon säger det till Lucas):
"I never gave a __ before, but I _ now"

5.
Vad heter låten som Mia skrev om Chase efter deras första dejt?

Kommentarer
Emma

1.

Armbandet han gav Haley



2.

Heartbeats - Jose Gonzalez



3.

Clowner!



4.



"I never gave a rat's ass before, but I do now"



5.

Manhattan from the sky

2011-06-09 23:37:58
http://premma.devote.se
Ida Tallhed - [ B L O G G D E S I G N ]

vissa bilder som ligger i din design är uppladde via en testblogg jag har där jag laddade upp bilderna när jag skapade designen. på grund av att jag ska plocka bort min testblogg så kommer bilderna automatiskt att försvinna. därför skulle jag behlva inloggning till din blogg och ladda upp bilderna via den istället så inga bilder från din design försvinner :D



mejla mig din inloggning så jag kan fixa det! :)

[email protected]



har ganska många bloggar att göra så på så jag säger till när de är klart så du vet de :)

2011-06-10 13:33:53
http://idatallhed.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0