Säsong 8, fråga och svar



Cassandra skrev till mig och ville veta en sak om säsong 8:

Jag älskar verkligen din blogg och One Tree Hill!! Har inte läst din blogg så länge, sökte lite på google efter One Tree Hill och så hamnade jag här på din blogg och sedan dess var jag fast. Jag kan säga att jag är riktigt avis på dig för att du har fått träffa skådespelarna i One Tree Hill. :D
Denna bloggen är verkligen helt underbar och att jag också älskar One Tree Hill gör det bara mycket bättre.

Det är så att jag har sett alla säsonger eller ja säsong 1-7 och jag tänkte höra med dig om du vet när säsong 8 kommer ut och hur man får tag på den.

Massor med kramar till dig och din fina blogg. <3

Svar:
Hej! Och TACK för dina ord, det är jättekul att höra! :) Tyvärr vet jag inte när säsong 8 kommer ut på DVD-box, det har inte sagts än... Men eftersom det inte visats klart i Sverige än tror jag det dröjer lite innan vi kommer att kunna köpa boxen. Jag skulle räkna med några månader (3-6 kanske) efter att säsong 8 har slutat i Sverige.

Glöm inte: 31 juli börjar det om med avsnitt 12 på Kanal5! :-D

Kram :)



Kommentarer
Ronja

Vet du vilken låt som spelas i början på avsnitt 21 säsong 4. När Haley ska med ambulansen till sjukhuset (:

2011-06-30 19:47:27
http://ronja.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0