Svar på frågor :)

Nu kommer svaren på frågorna! Ursäkta att jag inte bloggat förrän nu, men jag har "samlat lite material" till bloggen genom att se på säsong 7 ;D Mer om det ikväll...

Första frågan är från Fanny:

Hej, jag kom ihåg en jätte bra video på massa Brooke scener som du visade en gång men jag hittar inte videon! Jag vet inte hur jag ska förklara den men jag vet bara att det var massa (hemska,sorgliga,ledsna )Brooke scener som var ihop satta och den var rätt sorlig. Vet du vilken den är så vore det jätte bra om du länkade eller la upp den på bloggen :D



Svar:
Hej Fanny! Jag vet att jag har lagt in en sån video, jag minns det. Men jag har inte hunnit leta upp den! :/ Kolla in imorgon så har jag nog lagt upp den (om jag hittar igen den)! :D

Hanna hade en fråga om Tric:

har du varit där? :D

Svar:
Hej! Jag har varit utanför Tric, bilden var från då vi var där.. :D Men tyvärr fick vi inte komma in då, vi var bara där när de spelade in. Men nästa gång jag åker till Wilmington hoppas jag att jag kan få vara inne på Tric också! :D 



Anna hade en fråga om Wilmington:

hej, vill först säga att jag tycker det är extremt grymt att du har sätt när dem spelat in skådisarna mm:D undrar också om oth spelas in i: north carolina new hanover county usa?:)
stämmer det också att peyton där i 6 säsongen?...;)

Svar:
Hej Anna! One Tree Hill spelas in i Wilmington, North Carolina. New Hanover är något namn för det också, men jag tror det är något namn för Wilmington och närliggande städer, eller något... :P Jag vet faktiskt inte riktigt. Men jag vet att New Hanover är namn på vissa byggnader, t.ex New Hanover County Library (tror jag biblioteket heter om jag inte minns fel).
Och angående din fråga om Peyton dör i säsong 6: Det får du se om du ser säsong 6 ;D

Sista frågan är från Alicia:

Hej! Jag undrar om du följer några andra serier som Desperate Housewives tex. tack :)

Svar:
Hej Alicia! Jag följer inte Desperate Housewives, men några andra serier som jag följer/brukar se är Grey's Anatomy, The Big Bang Theory, Vänner och Gilmore Girls. Jag ser ofta på tv, och olika tv-program, men brukar inte följa strängt många serier :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0