Wilmingtonkänslan finns kvar!

Har du någonsin hört en låt och bokstavligen flyttats mentalt till ett nytt ställe? Så känns det när jag lyssnar på min spellista Wilmington på Spotify! Kom hem för mer än ett halvår sedan men det är fortfarande så mycket minnen i låtarna, det är rätt häftigt... Många av låtarna spelas på radion i Sverige nu och även då kan jag nästan känna lukten från Wilmington och känna som att Austin Nichols (Julian) kommer gå förbi utanför... Typ ;)

Det är några av er som har mailat mig om att ni planerar en resa dit. :D Först och främst: Jag är sååå avundsjuk. :D Ha superroligt och ta vara på tiden! Det är ett underbart ställe, verkligen. Och var inte fega om ni träffar kändisar! Respektera deras privatliv, men om ni ser dem efter en inspelning t.ex så säg vad de betyder för er osv! :D

MINA BILDER! TA DEM INTE! :-))




Kommentarer
Cassandra

Jag älskar verkligen din blogg och One Tree Hill!! Har inte läst din blogg så länge, sökte lite på google efter One Tree Hill och så hamnade jag här på din blogg och sedan dess var jag fast. Jag kan säga att jag är riktigt avis på dig för att du har fått träffa skådespelarna i One Tree Hill. :D

Denna bloggen är verkligen helt underbar och att jag också älskar One Tree Hill gör det bara mycket bättre.



Det är så att jag har sett alla säsonger eller ja säsong 1-7 och jag tänkte höra med dig om du vet när säsong 8 kommer ut och hur man får tag på den.



Massor med kramar till dig och din fina blogg. <3

2011-06-30 00:02:58
http://elfmaaaan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0