Äntligen kommer svaren!

Hej på er!
Hoppas att ni alla som ville ha svar på frågor ser det här inlägget! Har varit borta nu ikväll och hade en tenta (ett prov) på skolan på dagen så det har varit lite fullt upp. Men NU kommer svaren på alla era frågor!



Anna hade en fråga:

Hej Malin.
Jag undrar om du vet någon bra sida där man kan titta på alla one tree hill avsnitten i säsong 8 men på engelska? Jag har bara sett upp till 17de avsnittet men det ska tydligen finnas 22?
Det kanske inte har kommit ut en, det 18de för jag har inte hittat det någonstans? Det verkar som om du redan har sett alla avsnitt så jag ber dig så mycket att ge mig ett tips, jag älskar one tree hill. det är min livsglädje och nu kan jag inte sluta se på det. jag vill hemskt gärna se resten av avsnitten på säsong 8. Är det möjligt? Jag vill hemskt gärna ha svar!

Häftig blogg föresten :D

kramkram

Svar:
Hej Anna!
Det finns några olika hemsidor, som greatstufftv.com och tv.blinkx.com :) Däremot har inte avsnitt 18 kommit ut än, det kommer ut 20/4! :)
Tack! :D Kram tillbaka :)

Amanda ville veta:

ÄR Bryan greenberg svensk för det är väl också ett svenskt efternamn? (:

Svar:
Hej Amanda! Bryan Greenberg är tyvärr inte svensk. Jag kan inte läsa någonting om att hans släktingar ska vara det heller. :/ Han själv är född i Omaha som ligger i delstaten Nebraska i USA. :)



http://flickaneemeliie.blogg.se hade också en fråga:

den där baren som heter tric på one tree hill. Har du7 varit på tric?:D

Svar:
Två av inspelningarna som jag såg i Wilmington var utanför Tric (de filmade dock inne), men jag kom mig tyvärr aldrig in på Tric. :/ Nästa gång hoppas jag på att få komma in! Håll tummarna! :D hehe.



En anonym undertecknare hade en fråga om OTH-musik:

Vet du någon sida där man kan hitta nästan alla låtar till One tree hill? Jag tänkte att du kanske visste eftersom du vet ju så mycket om One tree hill. Förresten, din blogg är super :).

Svar:
Har du Spotify? I såna fall finns två spellistor med låtar som du kan prenumerera på:

OTH-lista gjord av mig och Kanal5.se's Alexander Dunerfors: One Tree Hill

Mina OTH-favoriter: Malins OTH-favoriter

Annars finns också hemsidan oth-music.com. Där kan du se vilka låtar som spelades när. :)



Johanna ville veta:

Hej!
vet du om det kommer ut fler säsonger efter säsong 8 på one tree hill?
Skulle vara jätte snällt om du svarade :)
tack!

Svar:
Hej Johanna! Jag vet tyvärr inte om det gör det, det vet ingen. Det verkar tyvärr väldigt tveksamt, men vi kan alltid hoppas. Vill du ha en säsong 9? Skriv på här: http://www.thepetitionsite.com/2/one-tree-hill-season-9/

Säsongen är inte slut än dock, så vi får njuta i några avsnitt till!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0